Zaloguj się
Darmowa Rejestracja
Entropia Universe zabierze Cię do zupełnie nowego świata MMORPG. Bez miesięcznych opłat. Ściągnij bezpłatnie już dziś i dołącz do życia jako kolonista na odległej nieznanej planecie.
POBIERZ
Ostatnio na forum
Wielkanocny Mayhem 2018
2018-03-29 20:11, mixer70

Podział Mayhem: To wydarzenie oferuje dwa tryby: Indywidualną obronę (Solo Defense) i indywidualną anihilację ...

Aktualizacja EU do wersji 15.16.0
2018-03-27 19:56, mixer70

Uwagi do aktualizacji: Nowa profesja - looter - ( łupieżca ) Dodano nową profesję looter (w kategorii gromadzen...

Gildia EntropiaForum.pl - Aplikacje
2018-03-11 06:59, RB09PL

Witam no to i ja składam swoją aplikację....na razie na forum jak wejde na gre to złoże w terminalu....gram od 2...

Droga Do Chwały
2017-12-14 20:59, Maxvell

Nie wiem czy DDC jeszcze działa ale jako, że udało mi się na dobre wrócić do gry to się wpisuję i zacznę wkl...

Mentor mile widziany.
2017-12-08 14:12, Demian

Cześć, szukam poważnej osoby, która mogłaby zostać moim mentorem. Nie będzie trzeba mnie wprowadzać w grę i...

Konkursy
droga do chwaly
Zapraszamy na Facebook!
Twitter
Serwer Mumble!
Przydatne linki
Planety

Informacje od producenta cz. 5

2012-09-27 20:32:21

Informacje od producenta cz. 5

Ulepszanie przedmiotów jednym z systemów, co do którego otrzymujemy wiele sugestii. Większość z nich dotyczy szybkości, z jaką przedmioty osiągają kolejne części tiera oraz koszt ulepszania przedmiotu wzrastający z każdym poziomem. W tej części informacji od producenta chcemy wyjaśnić powyższe wątpliwości.

Szybkość ulepszania przedmiotu
W obecnym systemie wzrost tiera zajmuje więcej czasu, niż początkowo planowano. Zespół MindArk testuje nowe parametry dla tego systemu, ich celem jest zwiększenie prędkości, z jaką nielimitowane przedmioty zyskują tiery, zwłaszcza na wyższych poziomach.

Ze względu na delikatną naturę systemu, wszelkie poprawki muszą zostać dokładnie przetestowane. Naszym celem jest zakończenie testów i implementacja poprawek przed końcem tego roku.

Koszt tierowania
Analizujemy również koszt podniesienia każdego poziomu tiera dla różnych przedmiotów, chcemy zapewnić dobrze zbalansowane i rozsądne koszty. Poprawki kosztu są jeszcze delikatniejszym zagadnieniem niż prędkość tierowania, z tego powodu ich testowanie zajmie więcej czasu.

Źródło
Komentarzy: 0

Pokaż innym: