zaawansowane >>
Zaloguj się
FORUM

Zbieranie owoców, kamieni i kupy

inne poradniki nie pasujace do powyższych podforów
AUTOR

Wysłany: 17 Paź 2009 11:53

Zbieranie owoców, kamieni szlachetnych i kupy to jedna z możliwości uzyskania startowego kapitału.


Wymienione rzeczy można znaleźć wszędzie. Jeżeli będziesz wystarczająco blisko po prostu pojawią się na ziemi. Możesz je podnieść i sprzedać innym graczom (klikasz prawym przyciskiem myszy i wybierasz "pick up"). Pamiętaj, że możesz je zobaczyć tylko wtedy jeżeli jesteś bardzo blisko. Istotnym jest również fakt, że nie zobaczysz ich podczas biegu. Zbieranie owoców to czasochłonny proces, który zależy nie tylko od spostrzegawczości i nabytego doświadczenia, ale również i szczęścia.


Techniki zbierania:

Kwestia ustawień kamery to oczywiście rzecz przyzwyczajenia, jednak w tym wypadku najlepszym rozwiązaniem jest szukanie owoców z kamerą ustawioną pod kątem i nad naszymi głowami. Zdecydowanie nie polecam chodzić korzystając z 1-wszej osoby (first person), możemy wtedy po prostu ominąć owoce. Bardzo dobrym pomysłem jest również obserwowanie radaru i omijanie mobów (czerwonych kropek na radarze)

- wybierasz kierunek marszu (wciskasz na klawiaturze W) i zażywasz 3 kilogramy cierpliwości :)

- wybierasz kierunek marszu i raz na 3 sekundy wciskasz klawisz Q. Awatar podbiega o dwa, trzy kroki i puszczasz Q. Po kilku sekundach powtarzasz czynność i tak na okręta.

- możesz również zwiększyć obszar poszukiwania. W tym celu zmieniasz kierunek marszu co kilka kroków o 90%. Najlepiej wytłumaczy to ten rysunek:

Image


Jedzenie i minerały naturale:

Owoce są niezbędne do produkcji Nutrio Barów (powstają w wyniku zmieszania owoców i "sweet stuff"). Nutrio potrzebujemy z kolei do udamawiania i tresury zwierząt (tzw. taming). Wszystkie rodzaje owoców mają taką samą wartość. A możemy znaleźć: Papplon, Bombardo, Haimoros, Caroot.

Image

Image



Kupę czyli common dung mieszamy z kolei z growth molecules w wyniku czego powstaje energized fertilizer. Ten cudowny materiał jest skupowany przez właścicieli landów. Dzięki niemu na danym obszarze pojawiają się moby.



Kamienie szlachetne Pojawiły się stosunkowo niedawno. Są one najbardziej wartościowe, ale też trudniej je znaleźć. Jeżeli Twoim oczom ukarzą się takie nazwy jak: Kaldon, Nissit, Sopur, Trutun, Rutol, Brukite to na pewno są to właśnie kamienie.

Image


Teorie:

- Jeżeli znajdziesz już upragniony surowieć dobrym pomysłem może okazać się przeczesanie najbliższej okolicy. Bardzo często w promieniu 30 kroków można znaleźć sąsiada (to chyba tak jak z prawdziwkami :))

- Niektórzy uważają, że są lepsze i gorsze miejsca występowania owoców. Podobno występują częściej na wyspie zwanej Treasure Island.


Częste pytania:

- Czy owoce występują na drzewach, krzakach?

NIE

- Jak to przerabiać?

Należy zaopatrzyć się w Enmatter Refiner z trade terminala oraz włożyć odpowiedni mix do środka.

- Gdzie występują owoce?

Możesz je znaleźć w zasadzie wszędzie.

- Czy owoce można znaleźć w wodzie?

Na pewno brodząc po kostki można jest znaleźć. Wielu graczy o tym nie wie, dlatego może okazać się to cenna informacja.


Wskazówki:


- Uwaga! Nie sprzedawaj owoców, kamieni i kupy do "Trade Terminal", nie uzyskasz tam za nie żadnych pieniędzy. Wartość w TT tych rzeczy wynosi 0


- Dobrym pomysłem może okazać się przełączenie opcji graficznych "Quality Texture" no low. Trawa nie będzie wtedy falowała na wietrze a co za tym idzie nie dostaniemy oczopląsu po 15 minutach. Poniżej Brukite w wysokich i niskich detalach:

Wysokie detale
Image

Niskie detale
Image

Bardzo ważne jest również nie oddalanie zbyt daleko kamery, ponieważ w pewnym momencie te małe znaleziska przestają być widoczne, ten sam Brukite z przykładów wyżej przy dużym "zoom out", jak widać - nic nie widać :)

Zoom out
Image







P.S. Poradnik zostanie w niedalekim czasie zaktualizowany i kolejne informacje


P.S. 2 Mile widziane sugestie, poprawki, teorie, uaktualnienia.

 

Image
GandalfSzary
Strong

Awatar użytkownika

Offline
 
Posty: 811
Dołączenie: 10 Maj 2009 23:54
Punkty: 1698
Nazwa Avatara: Gandalf GandalfSzary Szary
Society: www.EntropiaForum.pl
Nr GG: 380195

Wysłany: 20 Paź 2009 20:13

drobna poprawka, wartosc TT owoca/kamienia/dunga to 1/1000 pec :D, stad taki kosmiczny markup wychodzi jak sie wlaczy Market Value
Monk
Watcher

Awatar użytkownika

Offline
 
Posty: 55
Dołączenie: 20 Paź 2009 19:40
Punkty: 110
Society: Freelancer

Wysłany: 21 Paź 2009 08:58

hym... czyli MA znów zagrała dziwnie...
mam grac na niskich detalach zeby cos znalesc... heh no jakies nieporozumienie... gnoją ludzi z lepszymi kompami ;/

 

Account Created 2005-12-14 at Port Atlantis!
Mortifer
Soldier

Awatar użytkownika

Offline
 
Posty: 232
Dołączenie: 04 Cze 2009 22:12
Punkty: 476
Nazwa Avatara: Mortifer
Society: www.entropiaforum.pl
Nr GG: 2731311

Wysłany: 21 Paź 2009 09:06

Mortifer napisał(a):hym... czyli MA znów zagrała dziwnie...
mam grac na niskich detalach zeby cos znalesc... heh no jakies nieporozumienie... gnoją ludzi z lepszymi kompami ;/



Czy ja wiem, popatrz na to z innej strony. Jest to raczej ukłon w stronę graczy, którzy mają czas i chęci poeksperymentować :) Uber na to nie wpadł. Ale na pewno nie jest to zamierzone. Dla mnie prosta sprawa, więcej detalów mniej widoczne owoce.

 

Image
moose
Watcher



Offline
 
Posty: 43
Dołączenie: 18 Mar 2009 13:18
Punkty: 100
Nr GG: 10502098

Wysłany: 21 Paź 2009 18:40

Takie jaja są w większości gier. Popatrz nawet na FPS-y takie jak Counter Strike, Call of Duty, czy inne tytuły... Wszyscy zawodowcy grają na konfigach, które mają znacznie obniżone detale by cienie, trawa, dym, itp.. nie przesłaniały im wroga :)

Można powiedzieć śmiało, że powoli Full Details jest dla zapaleńców, a Low-Mid Details staje się opcją zawodowców 8-)

 

Image
JohnnyBravo
Strong

Awatar użytkownika

Offline
 
Posty: 756
Dołączenie: 19 Mar 2009 17:18
Miejscowość: Nowy Sącz
Punkty: 1556
Nazwa Avatara: Johnny JB Bravo
Society: www.EntropiaForum.pl
Nr GG: 820717

Wysłany: 21 Paź 2009 20:08

heh to ja wole byc nubem i nie znalesc zadnego owoca ale cieszyc sie grafa :D

 

Account Created 2005-12-14 at Port Atlantis!
Mortifer
Soldier

Awatar użytkownika

Offline
 
Posty: 232
Dołączenie: 04 Cze 2009 22:12
Punkty: 476
Nazwa Avatara: Mortifer
Society: www.entropiaforum.pl
Nr GG: 2731311

Wysłany: 25 Lis 2009 15:59

Gdybym chciał sprzedać komuś na ulicy owoce i dung jaka byłaby uczciwa cena za 1k sztuk?
exeol
Watcher



Offline
 
Posty: 19
Dołączenie: 13 Lis 2009 13:08
Miejscowość: Tczew
Punkty: 38
Nazwa Avatara: Arin Exeol Uel

Wysłany: 25 Lis 2009 20:10

Z tego co wiem sweat chodzi po 0.7 peca za sztukę, czyli za 1000 * 0.7 = 700 peców = 7 pedów

Jeżeli chodzi o dunga no cóż to wygląda tak: 0.01 * 1000 =10 peców

 

Image
GandalfSzary
Strong

Awatar użytkownika

Offline
 
Posty: 811
Dołączenie: 10 Maj 2009 23:54
Punkty: 1698
Nazwa Avatara: Gandalf GandalfSzary Szary
Society: www.EntropiaForum.pl
Nr GG: 380195

Wysłany: 14 Lut 2010 15:59

gdzie można nabyć i jak się nazywa maszynka do mieszania owoców z sweet stuff, dunga z growth molecules, sweatu z force nexus. :?:

 

ALL CAN BE DONE, BUT HOPE FOR THE FIRST.

Account Created 2008-03-23
MACIEKmyx
Strong

Awatar użytkownika

Offline
 
Posty: 962
Dołączenie: 01 Sty 2010 16:01
Punkty: 1986
Nazwa Avatara: Maciej MYX Soldier
Society: www.EntropiaForum.pl

Wysłany: 14 Lut 2010 16:07

w trade terminalu - to ta sama maszynka, którą przerabiasz enmattersy.

 

"Nadzieja jest jak marchew, którą zawieszono koniowi ,żeby zmusić go do cięższej harówki".
Raistlin Majere "Dragonlance"
Ariakan
Site Admin

Awatar użytkownika

Offline
 
Posty: 484
Dołączenie: 14 Maj 2009 18:43
Miejscowość: Warszawa
Punkty: 1030
Nazwa Avatara: Tomek Strix Strix
Society: Task Force
Nr GG: 3873087

Następna

Powróć do Inne

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

Strona głównaZespółUsuń cookies utworzone przez forum • Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
cron