zaawansowane >>
Zaloguj się
FORUM

Hunt i nie tylko .Czy też tak macie .Przemyślenia i heit

Wszystko o huntingu w EU
AUTOR

Wysłany: 12 Wrz 2017 23:27

A więc tak. Projektem entropia interesowałem sie od kilku lat od strony technicznej ze względu na pracę jaką wykonuję.Miałem 2 epizody. Obecnie jestem w Polsce i postanowiłem zagrać w grę ponownie po 6 latach przerwy .

Przeczytałem mnóstwo poradników poznałem zmiany itd. Ponad 50 dzienników rożnych hunterów itd. Dużo matematyki .

Czytam sobie sporo o eco na forach , o broniach zbrojach i leczeniu.
Ostatecznie przetestowałem grę w każdej z 3 typow postaci. Huntera ,craftera itd.
Wyliczyłem koszty kupna skilli itd.

Ostatecznie zostałem posiadaczem postaci z około 2400 evade i 21 w profesiach hit i damage dla pistoletów laserowych.

Starałem się aby broń zabijała moba na 5-6 ataków żeby zniwelować regeneracje itd. Zero pancerza i leczenia. Tylko broń + optymalny amp i pestki.

Zrobiłem tak 30 rund. W każdej po 500 strzałów
Efekty:


Moby zabijane bronią która traci około 0.02ped na atak
Średni loot wynosił 3-4 pec
ilośc strzałów 5-6 na moba
18 razy wpadło coś co poszło na aukcji za 120%
Strata 66%


Moby zabijane z broni zdzierające 4.2 pec
Lot na poziomie 0.13 ped

Strata 57%


Moby z broni 3.6 pec
lot 8-9 pec
6 strzałów
i tak dalej


Czytam sobie oficjalne info i firma pisze że średni zwrot z huntu to 97%. Powiem szczerze. To może być jak średnia zarobków w polsce 3800 netto.
Kika tuzów wyciąga kasę a reszta ma straty 40-50%. Czasem ktoś przyfarci z globalem i ma trochę dłużej zabawy.Ale ogólnie https://youtu.be/pVlMddE8TOc?t=16


Sprzedałem skille i eq po teście i wypłaciłem co mogłem. 3 dni grania.

42$ na minusie(koszty typy implanty,różnica w skillach po i przed wyciąganiem, markup broni i inne moje celowe błedy przy teście są w tej kwocie pominięte)

Full eco . maksymalne Dmg/pec w okolicach 3.01.
Grałem 16.5 godziny

Trochę mnie to zniesmaczyło. Zwłaszcza że przy wyższym lv itp dochodzi zbroja i leczenie w co wątpie żeby loot 2.0 zwracał w 100% więc koszty bedą rosły jeszcze.

Myślałem na sweatem. Popatrzylem na ringa,posiedziałem z nimi z 2 godziny policzylem efekty 480 buteleczek. Wziąłem kalkulator .Policzyłem te 5 sekund gdyby sweat nawet wchodził za każdym raze po 4 butelki bez utraty koncentracji i zmiany moba .Podzieliłem przez 5(20% szansy na ponowny seat) Wychodzi 5 centów na godzine. I widzę tłum ludzi jak tak 4-5 dni latają za tymi mobami ze swoim mk1. Pisałem programy i boty i sobie patrzę a to nie boty. Wtedy coś we mnie pękło . Napisałem im na globalu co myśle .Uznali mnie za lenia .

Pytanie do was. Mam pecha? Nie umiem grać? Takie straty to norma?
Przygotować 200$+ miesięcznie jeśli chce sie bawić ? Czekać na zmiany w huncie.?
marlo
Weak



Offline
 
Posty: 2
Dołączenie: 12 Wrz 2017 22:39
Punkty: 4

Wysłany: 13 Wrz 2017 07:10

Mój drogi 500 strzałów to jest nic za mała pula dla testu to po pierwsze po 2 dobieraj mobka odpowiednio do budżetu tak aby móc zrobić z 15 rund bez sprzedawania do terminala co chwila żeby to na aukcje potem dać i trochę się odkuć na markupie. Po 3 znajdź mobka który daje coś co ma wysoki markup tak żeby raz na jakiś czas dostać zastrzyk srogi.

Tyle o huncie co do craftu jak nie masz 10k ped nawet nie zaczynaj .

Co do miningu tu warto mieć ze 2k ped żeby podskilować i spokojnie kopać bez strachu że wtopa za wtopą i czekać na duże trafienie.

i teraz uwaga da się bawić w tą grę będąc w okolicy zera za nie wielkie pieniądze czytaj na przykład ja mam budżet 10$ miesięcznie i mi starcza ;)
KingPL
Weak



Offline
 
Posty: 7
Dołączenie: 06 Wrz 2017 16:02
Punkty: 14

Wysłany: 13 Wrz 2017 19:09

Strzałów było minimum 15000.

Statystyka przy 15000 powinna być podobna jak przy większych liczbach. Rozbieżność to pochodna po czasie z nomen omen entropii. W normalnym układzie max 2% . Nie 40%.

Przy stracie w okolicach 50% musiałbym wyciągać itemy z 200% markup lub więcej.

Rozumiem że szansa na lot z dużym markupem jest taka sama jak z małym z słabszegoo moba. Powiedzmy 1% u każdego. Wtedy to miałoby sens. Szczerze wątpie żeby tak jest w istocie . Prawo popytu i podaży.

Zresztą sprawdziłem . Przedmioty w okolicach 100-110% są uncommon ,Przedmioty powyżej 170% rare. Znalazłem 2 wyjątki dla nooba.

Szczerze ponad 150zł starczyło mi na 3 godziny gry. Tobie wystarcza 10$ na miesiąc. Nie boli mnie placenie za grę ale aż taka dysproporcja.


Zobaczymy .Dostanę dywidendę to sie przejde na Moliski i sie wypowiem.
marlo
Weak



Offline
 
Posty: 2
Dołączenie: 12 Wrz 2017 22:39
Punkty: 4

Wysłany: 13 Wrz 2017 20:11

Widzisz ja w dwa dni ubiłem dokładnie 683 mobki (z misji widzę dokładną ilość) z HP od 10 do 50 zwrotu po tt mam na razie 83% ze średnim mu 108% nie dokładam żadnego Mu ze swojej strony do huntu bije itemami z trade terminala zero leczenia tylko armor coś obrywa ale to grosze . Skill leci za darmo praktycznie bo za jakiś czas zmienię mobka na ciut większego jak będzie dość minusa żeby oddało albo pójdę pokopać.
KingPL
Weak



Offline
 
Posty: 7
Dołączenie: 06 Wrz 2017 16:02
Punkty: 14


Powróć do Hunting

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

Strona głównaZespółUsuń cookies utworzone przez forum • Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
cron