zaawansowane >>
Zaloguj się
FORUM

Informacje od producenta cz. 2

Oficjalne informacje MindArk-u
AUTOR

Wysłany: 06 Cze 2012 23:01

Informacje od producenta cz. 2

W tym artykule, który jest częścią serii notatek od zespołu MindArk, podzielimy się różnymi wskazówkami i informacjami na temat Entropia Universe. Niektóre z artykułów dotyczyć będą poważnych spraw, które są w danej chwili gorąco dyskutowane przez społeczność graczy, inne będą pomocą i odpowiedziami na pytania otrzymanymi przez wsparcie techniczne. Naszym celem jest wspomóc uczestników w lepszym zrozumieniu celów obranych przez MindArk dla Entropia Universe oraz naprawienie pewnych błędnych założeń, które narosły w społeczności, których wyjaśnienie pozwoli graczom podejmować bardziej świadome decyzje. Mamy nadzieję, że seria ta będzie interesująca oraz dostarczy przydatnych informacji.

Efektywność ma znaczenie - jedną z często dyskutowanych kwestii na forach takich jak PlanetCalupsoForum.com jest idea wydajności (niekiedy mówi się o tym jako o ekonomiczności), zwłaszcza w narzędziach do polowań, takich jak broń dystansowa oraz biała. Coraz większa liczba graczy, zdaje się podchodzić do gry z założeniem, że "ekonomiczność nie ma znaczenia", teoria podobno bazująca na (błędnych) testach i innych eksperymentach. Pragniemy jasno powiedzieć, że umiejętności i wydajność wykorzystywanych narzędzi mają ogromne znaczenie oraz mają wpływ na sumaryczne zwroty w profesji w Entropia Universe. Wszystkie eksperymenty przeprowadzone w grze, tworzenie teorii czy też inne analizy, z którymi mogliście się zapoznać, wskazujące na brak znaczenia wydajności są błędne, w założeniu, zbieraniu danych, bądź analizie i podsumowaniu.

Indywidualne pule lootu - wiele teorii sugeruje - błędnie - że efektywność nie jest istotna i wprowadza ideę "indywidualnej puli lootu", twierdząc, że "system" w końcu zapewni rekompensatę awatarom, które działają w sposób mało efektywny. Takie teorie są błędne. Nie ma czegoś takiego jak "indywidualna pula lootu" dla indywidualnych awatarów, nie ma systemu, który śledzi dla każdego awatara zwroty w czasie lub, który zapewnia rekompensaty dla indywidualnych awatarów. W efekcie, długoterminowe efekty w Entropia Universe są bezpośrednio związane z wyborami dokonanymi przez każdego uczestnika i ci, którzy podchodzą do swojej profesji w sposób efektywny, osiągną większy sukces niż osoby grające inaczej. Ogólnie jest to pozytywna i ważne część idei wirtualnego wszechświata Entropii, pozwala tym, którzy poświęcają czas i wysiłek na sprytne podejście do swojej aktywności w Entropia Universe na poprawę szansy osiągnięcia sukcesu, zupełnie jak w prawdziwym świecie.

Źródło
VanBuren
Strong

Awatar użytkownika

Offline
 
Posty: 803
Dołączenie: 26 Lut 2010 13:23
Punkty: 1646
Society: www.entropiaforum.pl

Wysłany: 07 Cze 2012 12:02

jak dla mnie nic nowego, potwierdza moje tezy, że eko vel efektywność ma znaczenie i jest to bardzo ważny element, powiedziałbym nawet najistotniejszy biorąc pod uwagę czynniki na które wpław mamy. (no na szczęście wpływu nie mamy)


Ale co mnie zastanawia to 'lepszy i gorsze' okresy.
Analizując moje ostatnie tygodnie huntu:
1. miedzy 23.04 a 15.05 :: kilkanaście hofów w granicach 400-1k, 3 uberki z przedziału 1-10k , oraz 1 na 20k+ . Cud miód malina.
2. między 16.05 a 6.06 :: 1 mini hof za 400.

okres czasowo podobny, przeroby podobne,bronie podobne, moby generalnie te same - nawet w 2 okresie trochu większe - wyniki całkowicie niepodobne.

czy to tylko kwestia w 1 okresie miałeś szczescie i /wyrzuciłes 20x z rzedu orła/
potem miałeś pecha i wyrzuciłes 20x z rzędu reszkę?
Kentril Doomon
Soldier



Offline
 
Posty: 107
Dołączenie: 20 Sty 2011 00:28
Miejscowość: Opole
Punkty: 214
Nazwa Avatara: Kentril Doomon
Society: www.EntropiaForum.pl
Nr GG: 5948681

Wysłany: 09 Cze 2012 00:43

ROFL :lol:

Jak dla mnie te artykuły to mydlenie oczu... nie będę komentował bo sensu to nie ma ale ich tłumaczenia też są błędne :lol: jestem w 100% pewny i przekonany!

Domyślam się, że komentarz do teorii personal loot pool nie wywodzi się tylko i wyłącznie z moich postów na pcf.com, że nie tylko ja jeden napisałem o tym otwarcie, prosto w twarz "zainteresowanym" ;)

Prawda jest jedna - chcesz grać? wpłacaj, trać i graj - na pewno na tym nie zarobisz! już nie! ..no chyba, że jesteś umieszczony na "liście zwycięzców" w biznes planie MA na ten czy przyszły rok ;)

...pfff miałem nie komentować.

Kent ciesz się, że w ogóle jeszcze miesiączkujesz :D tzn. czyt. masz okresy.. lepsze i gorsze :D ja już qwa wychodzi na to, że dawno przekwitłem :D od 5 lat nie mogę nic trafić powyżej 500 ped a i to przyszło z bólem w dodatku niczego nie zmieniło bo jak wpłacałem tak dalej muszę wpłacać jeśli chcę sobie pograć - bo ten ich "uczciwy" do bólu system non stop kroi mnie do zera... non stop od 5ciu lat :mrgreen:

Zdrów!
XII
Soldier

Awatar użytkownika

Offline
 
Posty: 133
Dołączenie: 11 Cze 2010 13:02
Punkty: 282


Powróć do MindArk - Nowości, aktualizacje

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości

Strona głównaZespółUsuń cookies utworzone przez forum • Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
cron