zaawansowane >>
Zaloguj się
FORUM

Aktualizacja EU do wersji 16.0.0

Oficjalne informacje MindArk-u
AUTOR

Wysłany: 19 Lut 2019 18:50

Nowe funkcje

Funkcja Lock Target i Next Target zostały zastąpione przez nową o nazwie Lock Target. Funkcjonalność tej akcji jest identyczna jak w przypadku kliknięcia lewym przyciskiem myszy na celu. Selekcja priorytetów pomiędzy wieloma potencjalnymi celami zależy od kierunku środka kamery (ustalanie celu w trybie celowania) i względnej bliskości. Powtórzenie tego działania w krótkim czasie spowoduje przełączenie na kolejny dostępny cel. Lock Target nie działa na avatary innych graczy.



Interact to akcja kontekstowa realizowana na aktualnie będącym celem obiekcie. Jeśli bieżącym celem jest pojazd, Interact spowoduje, że Twój awatar wejdzie do pojazdu. Jeśli cel jest owocem na ziemi, twój awatar go podniesie. Jeśli celem jest istota, awatar przejdzie do zakresu interakcji i w miarę możliwości włączy narzędzie Auto Use Tool. Przytrzymanie klawisza Interaction przez około pół sekundy otworzy menu kontekstowe dla celów z możliwymi dodatkowymi interakcjami. W przypadku celów z dokładnie dwiema ważnymi czynnościami przytrzymanie klawisza Auto Use Tool przez pół sekundy spowoduje przejście do czynności nr 2.



Aparat fotograficzny (Photo Camera)

Włączanie, przytrzymując działanie trybu kamery przez około pół sekundy. Spowoduje to uruchomienie swobodnej kamery wokół awatara, którą można kontrolować za pomocą poruszania się w lewo, w prawo, w ruchu do przodu, w tył, w górę iw dół, itp. Przewijanie za pomocą kółka myszki spowoduje zwiększenie / zmniejszenie prędkość ruchu kamery. Korzystanie z funkcji przewiń + przełącz powiększenie (Scroll + Toggle Zoom) spowoduje zwiększenie / zmniejszenie pola widzenia. Ponowne użycie klawisza trybu aparatu lub klawisz ESC anuluje tryb kamery.


Zmiany

Walka
Cele w obrębie zakresu są teraz oznaczone jako takie, a tekst walki jest wyświetlany gdy celu ostrzału znajduje się poza zasięgiem.
Poprawiono zakres funkcji Auto Use Tool dla broni białej, aby zapobiec jego wyłączaniu w pobliżu celu, ale jednak nie w jego zasięgu.
Celownik dla wybranego celu będzie skalowany w oparciu o odległość do niego.
Kiedy cel otrzyma obrażenia, pojawi się animacja na celowniku.
Narzędzie "Auto Use Tool" pozostanie aktywne nawet, jeśli awatar przełączy narzędzia w czasie gdy cel jest zaznaczony.
Narzędzie "Relax Tool Action" powoduje przerwanie działania "Auto Use Tool".
Przełączanie narzędzi w trybie gotowości "Ready Mode" spowoduje przejście kolejnego narzędzia w tryb gotowości.



Aparat i interakcja

Zmieniono maksymalną i minimalną odległość widzenia kamery w trybie trzeciej osoby.
Użycie prawego przycisku myszy na pasku zdrowia twojego awatara otworzy menu kontekstowe.
Kamera zostanie teraz wyśrodkowana między obiektem, z którym się kontaktujesz, a tobą.
Przytrzymanie klawisza F lub prawego przycisku myszy otworzy menu kontekstowe dla celów z więcej niż jedną możliwą akcją.
Gdy czynność "Use Tool" zostanie aktywowana jeden raz po pojedynczym kliknięciu, a po przytrzymaniu klawisza aktywuje się narzędzie "Auto Use Tool". Ponowne uruchomienie akcji "Use Tool" lub użycie klawisza ESC spowoduje anulowanie aktywnego narzędzia "Auto Use Tool".
W trybie kursora kamerę można swobodnie obracać w trybie trzeciej osoby za pomocą lewego przycisku myszy. Reset pozycji kamery za pomocą przycisku "Camera Freelook" na środkowym przycisku myszy, prawym przyciskiem myszy lub naciskając jednocześnie lewy i prawy przycisk myszy.
Akcja "Camera Mode" przełącza między trybem osoby pierwszej i osoby trzeciej. Dostępna jest opcja przewijania za pomocą kółka myszy od osoby trzeciej do pierwszej przybliżając i oddalając.
Dodano wizualne obrysy obiektów, z którymi można współdziałać.
W przypadku pojazdu Zoom przełącza przybliżenie, gdy nie ma dostępnej broni.
Czynność "Toggle Zoom" można włączyć w trybie "Relaxed Mode" i przejść awatarem w tryb i zakres gotowości.
Użycie akcji "Lock Target"l spowoduje przełączenie między dostępnymi celami.
"Lock Target" jest możliwy tylko w przypadku obiektów znajdujących się w promieniu 180 metrów od linii wzroku awatara. Znacznik wskaże, które stworzenie zostanie wybrane jako następny ważny cel. Najmniejsza odległość maksymalna dla obiektu "Lock Target" wynosi 80 metrów.
Widoki z kamery mają teraz prawidłowe wykrywanie kolizji i wejdą w tryb pierwszoosobowy, gdy awatar znajduje się w miejscu, które nie zapewnia wystarczającej ilości miejsca na widok z kamery trzeciej osoby.
Klawisz ESC wyłącza aktywne narzędzie "Auto Use Tool" lub odznacza bieżący cel.
Po aktywacji trybu kursora kursor ustawi się teraz prawidłowo na środku ekranu. Zakres interakcji dla różnych celów został ujednolicony.
Interfejsy terminali zamykają się teraz automatycznie, jeśli awatar odsunie się na pewną odległość.


Ruch postaci

Ruch postaci jest znacznie lepszy i bardziej dopasowany.
Zachowanie awatarów podczas wspinania się po stromym terenie zostało zmienione. Zbocza o nachyleniu poniżej 50 stopni nie powodują zmniejszenia prędkości ruchu. Wznosząca się stromość zbocza o wartości od 50 do 64 stopni powodują, że awatar porusza się z normalną prędkością chodzenia.
Awatary nie mogą już wspinać się po terenie o nachyleniu większym niż 64 stopnie.
Bezwładność została dostosowana w celu zapewnienia bardziej spójnego i realistycznego sprzężenia zwrotnego, gdy awatar jest w powietrzu (na przykład po skoku).
Awatary teraz zawsze poruszają się w kierunku, w którym skierowana jest kamera.
Podczas ostrzału awatary będą teraz zawsze wyśrodkowane na ekranie.
Zostały zmienione nazwy "Strafe Left" i "Strafe Right" na "Move Left" i "Move Right".


Inne

Wiele czynności, na przykład Konsumpcja i Miejsce, nie jest już wyświetlanych, gdy nie są prawidłowe lub mają zastosowanie do bieżącego celu lub elementu.
Interfejs wymiany mówi teraz “Do you want to trade with [nazwa awatara]?”, a nie “Deal with [awatar X]?”".
Akcja "spawn Vehicle" została przemianowana na "place".
Pojazdy można teraz umieścić, klikając dwukrotnie ikonę ekwipunku pojazdu lub przeciągając i upuszczając ikonę ekwipunku na ziemię. Dotyczy to również zwierząt domowych.
"Toggle Aim/Cursor Mode" został przemianowany na "Toggle Cursor".
Tekst "Item Info menu" został zmieniony na "View Information"
"Desktop Icons" i "Dashboard actions" są teraz nazywane "Toggle Interface Visibility".
Kiedy mapa otwiera się przy teleportacji, domyślnie ustawiony jest najniższy poziom powiększenia.
Usunięto działania, aby zmniejszyć i zwiększyć rozmiar makijażu. Zmiana rozmiaru nadal może być wykonana w interfejsie do makijażu. Zmieniono "Start Make-Up" na "My Avatar" w przypadku własnego awatara i "Avatar" dla innych awatarów
Folder menu kontekstowego Uroda został usunięty.
Opcja "Avatar leaning" została usunięta. Jest teraz zawsze wyłączona.
Opóźnienie automatycznego przełączania awatara z trybu gotowości do trybu relaksacyjny zwiększono z 5 do 10 sekund.
Czcionki dla waypointów i przewijanego tekstu walki zostały poprawione, aby poprawić widoczność.
Ogólnie ulepszono przewijanie tekstu walki by był on bardziej informacyjny i intuicyjny.
Dodano nowe celowniki dla trybów relaxed, ready, in-range i locked target. Nie jest już możliwe zmienianie wyglądu.
Tytuły misji są teraz wyświetlane pogrubionym tekstem i normalnych czcionką.
Nie trzeba już czekać, aż narzędzie zakończy animację przeładowania przed zebraniem łupu.
Poprawiono akcję Loot Target na pokonanych celach.
Poprawiono automatyczne podchodzenie do celu podczas próby zaatakowania celu za przeszkodą.
Można teraz tankować pojazdy za pośrednictwem menu kontekstowego nawet gdy pojazd jest w ekwipunku.
Zaktualizowano trafienia dla dużej liczby stworzeń, aby prawidłowo współpracować z nowym systemem kamer i interakcji.
Zaktualizowano nowy pokój startowy awatara, aby odzwierciedlić nowy system kamer i interakcji
Awatary nie obracają się już podczas próby użycia narzędzia leczącego na awatarze znajdującym się już w zasięgu.
Możliwe jest wykonanie akcji "Use Tool" na celu, nad którym obecnie znajduje się wskaźnik myszy (dotyczy to celów umieszczonych w świecie gry i pasków stanu, jeśli są dostępne).
Akcja Move Down działa teraz podczas pływania.
Akcja Jump została scalona w akcję Jump / Move Up.
Dodano opcję zmiany wielkości tekstu “Interact Text Size”".
Dodano opcję “Show Action Text On Target”.
Dodano opcję "Let Effects Change Camera". Wyłączenie tego spowoduje, że niektóre efekty (takie jak łupy z Hall of Fame) nie zmienią aktualnego trybiu kamery.
Dodano opcję ukryj kontury “Hide Outlines”.
Dodano opcję kamera po lewej stronie “Camera on Left Side”.
Dodano opcję wyłącz animowane informacje obrażeń “Disable Damage Flash”
Dodano opcję “Scroll Changes Camera Mode”, która umożliwia przełączanie widoku z kamery w trybie trzeciej osoby, tryb pierwszoosobowy i widok zakresu, za pomocą kółka myszy.
Dodano opcję “Interact to Cancel Current Action”, która przerywa zarówno automatyczne używanie, jak i zablokowanie celu, jeśli zostanie ponownie wykorzystana.
Dodano opcję czułości blokady “Target Lock Sensitivity”, aby dostosować, jak trudno jest zgubić bieżący zablokowany cel za pomocą ruchu myszy.
Zwiększono szybkość poruszania się, z jaką można znaleźć owoce na ziemi.
Interfejsy Waypoints i Tracked Missions nie są już domyślnie umieszczone na wierzchu przysłaniając inne interfejsy.
Pociski z broni i narzędzi są teraz bardziej precyzyjne w stosunku do pozycji celowania kamery.
Zwierzęta mogą być wystawiane poprzez dwukrotne kliknięcie ikony inwentarza zwierząt lub przeciągnięcie i upuszczenie ikony ekwipunku na ziemię.
Zwierzęta mogą być teraz karmione przez przeciąganie i upuszczanie na nich jedzenia .
Funkcjonalność tabulatora została wyłączona w wielu interfejsach, aby uniknąć interferencji z nowym systemem interakcji.
Awatary znajdujące się w pojeździe, który zostanie zniszczony giną.
Nazwa akcji "Enter Vehicle" została zmieniona na "Operate".
Interfejs Społeczności można teraz uzyskać w dowolnym momencie, korzystając z nowej akcji Społeczeństwo. Ponieważ nie są już potrzebne, wszystkie pozostałe Terminale Społecznościowe są teraz nieaktywne i zostaną usunięte w nadchodzących wydaniach.
Pojazdy zniszczone w strefach PVP są teraz usuwane ze świata i umieszczane w ekwipunku magazynu planety; wraku pojazdu nie można umieścić w strefach PVP.
Okno dialogowe potwierdzenia zostało dodane do procesu konwersji szrapnela.
Podczas opuszczania latającego pojazdu silnik pozostaje aktywny przez krótki czas.
Poprawiono wyświetlanie dla obracania innych awatarów.
Skorygowano minimalny poziom powiększenia dla wszystkich lunet do 2,5.
Zmniejszono liczbę etapów między minimalnym a maksymalnym poziomem powiększenia.
Usunięto funkcję Pokaż pasek stanu i możliwość przeciągania pasków stanu z większości miejsc docelowych w kliencie.
Usunięto funkcję “click on ground to move”, która jest przestarzała w nowym systemie interakcji.
Ulepszone menu kontekstowe. Na przykład akcje scalania dla rozproszonych przedmiotów nie będą wyświetlane, jeśli nie ma nic, co można scalić.
Usunięto ustawienie opcji "Przenieś do celu podczas interakcji". Takie zachowanie zawsze ma miejsce.
Funkcja Compact in Inventory wyświetla teraz dialog potwierdzający.
Opcja exit w celu wyjścia z oprogramowania klienta Entropia Universe natychmiast rozpocznie odliczanie zamiast żądania potwierdzenia.
Zmieniono nazwy niektórych kart w bibliotece akcji na: Social, Control, System, Interface, Postures, and Emotes.
Emotikony wszystkich poleceń czatu nie uwzględniają wielkości liter. Tekst pomocy na czacie emotek został podzielony na kategorie. Wszystkie emotikony mogą być teraz wyzwalane z prefiksem em lub bez niego. Na przykład "/ angry" lub "/ em angry" będą wyzwalać gniewną emotikonę. / contacts i / friends dla kontaktów / użytkowników i / graczy dla User Register / profile i / me dla Edit Profile / walk i / run dla walk / exit i / quit, aby opuścić grę / czas, aby zobaczyć czas / edytować tryb edycji / złe i / dobre jako aliasy dla / baddeal i / gooddeal. / no dla / shakehead
Usunięto działanie "Copy My Avatar Link".
Podzielono emotikony w bibliotece akcji na postury i emotikony "Postures" i "emotes".
Dodano więcej informacji i porównania statystyk na etykietach przedmiotów
NPC i inne nieprawidłowe cele nie mają już pasków zdrowia.
Przewijany tekst walki pochodzi teraz z punktu widzenia celu.
Zaktualizowano wiele tajemniczych komunikatów "Nie można wykonać", zawierających bardziej opisowy tekst, i usunięto niepotrzebne, niespójne alerty.
Zaktualizowane ostrzeżenia przy próbie upuszczenia przedmiotów na świat: komunikat “Could not execute” nie jest już wyświetlany, gdy próbuje się upuścić przedmiot poza teren posiadłości. Komunikat "You can not drop this item" nie jest już wyświetlany, gdy próbujesz upuścić niewidoczne elementy poza terenem osiedla (wyświetlane tylko wtedy, gdy znajduje się na terenie posiadłości). elementy będą wyświetlać wyłączoną akcję w menu kontekstowym elementu, jeśli nie można obecnie umieścić elementu. Niepotrzebne komunikaty o błędach podczas próby upuszczenia przedmiotów w obszarach dynamicznych, statkach kosmicznych, pojazdach itp. Zostały usunięte. Nie będziesz już otrzymywać żadnych komunikatów o błędach podczas próby upuszczenia przedmiotu w statku matki, obszaru dynamicznego lub pojazdu
Czynność "Mouse Help" została usunięta.


Nowe domyślne klawisze skrótów

Aby zaimplementować domyślne powiązania klawiszy, które obsługują nowy system interakcji, wszystkie ustawienia klawiatury użytkownika zostały zresetowane po zalogowaniu się po aktualizacji wersji.
Poprzednie niestandardowe ustawienia keybinding zostały zapisane w pliku tekstowym w następującym katalogu na komputerze:

Documents / Entropia Universe / Usunięto mapowania klawiszy i icons.txt



Klawisz - polecenie

Ruch awatara

W - Poruszaj się do przodu

S - Przejdź do tyłu / W stronę kamery

A - Przesuń w lewo / Strzał w lewo

D - Przenieś w prawo / Strafe w lewo



Z - Obróć w lewo

C - Obróć w prawo



Space - Jump / Move Up

Q - Przełącz / uruchom

R - Auto Move



Lewa + prawa mysz - poruszaj się w kierunku kamery, a.k.a Łatwa nawigacja



Aparat fotograficzny

V - Przełączanie kamery

V [Przytrzymaj] - Aktywuj kamerę fotograficzną



Środkowa mysz [Przytrzymaj] - Obróć kamerę, Puść, aby ponownie się wycentrować



Kółko myszy - Powiększ w trybie gotowości (do zakresu, jeśli jest dostępny)

Lewy Shift - Przełącz zoom (jeśli jest dostępny)



Interakcja

Alt - Przełącz cel / tryb kursora

E - Narzędzie do automatycznego używania

X - Narzędzie Ready / Relax

G - Narzędzie Unequip

TAB - wybiera, przełącza lub odznacza cel w zależności od kontekstu

F - Interakcja / Wykonuj preferowane działanie

F [Przytrzymaj] - Otwórz menu kontekstowe

ESC - Przerywa automatyczne używanie narzędzia, odznacza cel lub zamyka okno w zależności od kontekstu.

T - Teleportuj się do najbliższego terminalu Revive



Ogólne okno interfejsu (otwórz / zamknij)

Y - Centrum wiadomości

U - Kontakty

I - Zapasy

O - Opcje

P - Zawody

H - Hall of Fame

J - Dziennik misji

K - Umiejętności

L - Edytuj panel

B - Lista wydarzeń

N - Biblioteka akcji

M - Mapa obecnej planety / terytorium

F11 - Interfejs społecznościowy



Funkcje czatu

Wróć - Rozpocznij czat lub Wyślij wiadomość na czacie.

(,) - Pokaż pozycję w oknie rozmowy

(.) - Pokaż aktualny czas Entropia w oknie czatu



Różne funkcje

(- lub /) - Odwołaj wszystkie pojazdy

L - Edytuj panel (otwórz, aby edytować klawisze skrótów i ikony pulpitu)

F10 - Pokaż mapę klawiatury na ekranie

F1 - F9 Wybierz mapę klawiszy zestawu

F12 - Wyjdź

Drukuj ekran - Zrób zrzut ekranu, Zobacz okno czatu, aby zapisać lokalizację



Mapa przycisku myszy

Mysz 3 - Obróć kamerę

Mysz 4 - Auto Run



Tryb Aim

Lewy klawisz myszy - Użyj narzędzia

Prawy klawisz myszy - Interact / Trigger Auto Use Tool na cel



Tryb kursora

Lewy przycisk myszy - Wybierz Cel lub Interakcja / Użyj narzędzia na już wybranym celu

Lewy przycisk myszy [Hold] - Obróć kamerę Freelook

Right Mouse - Interact / Do Prefered Action lub Open Context Menu

Prawa mysz [Hold] - Rotate Camera / Open Context Menu



Poprawki

Naprawiono problem polegający na tym, że anulowanie misji mogło spowodować nieprawidłowe działanie śledzenia misji lub nieoczekiwane przejście do lewego górnego rogu klienta.
Dostosuj interfejs powiadomień, aby uniknąć nakładania się z ikoną Centrum wiadomości.
Naprawiono błąd powodujący, że zwłoki lecących stworów nie znikały po przeszukaniu ich w dynamicznych instancjach.
Naprawiono problem powodujący blokowanie interfejsu docelowego podczas wybierania celu za pomocą kursora.
Kółko przewijania nie kontroluje już powiększenia w interfejsie do makijażu.
Alert "Brak wybranego celu" nie pojawia się już po otwarciu inwentarza pojazdu, w którym siedzi awatar.

Źródło: https://www.entropiauniverse.com/bullet ... ase-notes/
mixer70
Starszy Nadszyszkownik

Awatar użytkownika

Offline
 
Posty: 336
Dołączenie: 25 Lut 2010 17:37
Punkty: 686
Nazwa Avatara: mixer70
Society: entropiaforum.pl
Nr GG: 1348767

Powróć do MindArk - Nowości, aktualizacje

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości

Strona głównaZespółUsuń cookies utworzone przez forum • Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
cron