zaawansowane >>
Zaloguj się
FORUM

Aktualizacja EU do wersji 15.15.0

Oficjalne informacje MindArk-u
AUTOR

Wysłany: 24 Cze 2017 21:21

Entropia Universe 15.15.0 Uwagi do wydania

Uwaga
W celu monitorowania skuteczności i zapewnienia stabilności nowej aktualizacji, liczba równoczesnych użytkowników początkowo będzie w ciągu pierwszych kilku godzin od premiery ograniczona. Ograniczenie to będzie stopniowo łagodzone przez cały dzień. Dziękujemy za cierpliwość podczas realizacji tej ważnej aktualizacji.

 

Łup w wersji 2.0

Ta aktualizacja wprowadza istotne zmiany w sposobie obliczania i dystrybucji łupów myśliwskich. Aby uzyskać szczegółowe informacje i wyjaśnienia dotyczące zmian, zerknij tutaj: http://www.entropiauniverse.com/bulleti ... ot-2.0.xml

 

Zmiany w loocie

Obliczenia dotyczące łupów zostaną zoptymalizowane i ulepszone, aby lepiej uwzględniać różne koszty związane z polowaniem, w tym: leczenie, zużycie amunicji, buffy, zużycie broni i zbroi, dodatki do broni i inne.

Zostanie wdrożona specjalna pula premii za polowania, która będzie dystrybuować fundusze z różnych źródeł, w tym z powodu braku trafienia, PVP, marketingu i wydarzeń specjalnych, co poprawi ogólny zwrot z łupu dla wszystkich uczestników. Wypłaty puli bonusowej pojawią się w postaci dodatkowych szrapneli dodanych do całkowitego łupu, choć może to zostać zmienione w przyszłej aktualizacji.

Wprowadzony zostanie nowy współczynnik ratingu ekonomicznego w skali od 1 do 100, który wskazuje skuteczność narzędzia i wpływa na kalkulacje łupu. Istniejącemu uzbrojeniu i dodatkom do broni zostaną przypisane wartości ekonomiczne, które odzwierciedlają ich względną efektywność względem siebie i całej gamy przedmiotów we wszechświecie.

Umiejętności awatara będą odgrywać rolę w obliczeniach łupów, a ta rola zostanie rozszerzona w przyszłych aktualizacjach. Wyobraźmy sobie nowe zawody, które oferują możliwości specjalizacji polowań i sposób stopniowego zwiększania zysków netto dla stałych i aktywnych myśliwych.

MindArk monitoruje dyskusje społeczności dotyczące tak zwanych "fal lootu" i wdroży zmiany w loot 2.0 i późniejszych aktualizacjach. Pomogą one rozwiązać problem poprzez poprawę dystrybucji zasobów i przedmiotów w celu zagwarantowania zwrotów bardziej interesujących, dynamicznych i uczciwych dla wszystkich uczestników.

Amunicja zostanie usunięta z łupów myśliwskich i zastąpiona szrapnelami. Ta zmiana została dodana na prośbę przez wielu uczestników i pomoże dokładniej śledzić ich wyniki.

Na obliczenia wartości łupów i skład przedmiotów w łupie będą miały wpływ dopasowanie umiejętności awatara i narzędzi użytych polowania na konkretne zwierzę, nagradzając skuteczne polowanie ciekawszym łupem. Dla optymalnego łupu ważne jest, aby uniknąć nieefektywności, takich jak niska moc broni w porównaniu do ilości punktów zdrowia istoty, nadmiernego czasu i kosztów zabicia, overkilli, "niewymaksowanej" broni i innych czynników. System ten ma za zadanie nagradzać wiedzę o grze, która tradycyjnie była ważnym i unikalnym aspektem sukcesu Entropii Universe, a także umożliwiała uczestnikom poprawę ich łupów poprzez eksperymentowanie, optymalizację i specjalizację.

 

Zmiany pancerza

Zużycie zbroi będzie teraz postępowało wolniej w stosunku do otrzymywanych obrażeń.

Zbroja nie ma już minimalnego stopnia uszkodzeń obliczanego na podstawie całkowitej ochrony, teraz będą się one zawsze rozkładać proporcjonalnie do ilości wchłoniętych obrażeń.

Zbroja pochłania teraz wszystkie przychodzące obrażenia, zamiast wcześniejszych 1,0 obrażeń, które zostały wchłonięte po pełnym trafieniu. Takie przypadki są oznaczone przez komunikat odebrany w oknie czatu.

Pancerze i wzmocnienia pancerza zużywają się teraz niezależnie na podstawie ilości uszkodzeń które każdy element wchłania niezależnie, a nie równomiernie, jak gdyby absorbował całą ilość otrzymanych obrażeń.

Zaniżenie zbroi jest teraz liniowe w przeliczeniu na punkty wchłoniętych uszkodzeń, a nie jak wcześniej w przeliczeniu na koszt.

 

Funkcje / zmiany

Wejście w obszar publiczny jako członek zespołu tworzy nową instancję, która jest ograniczona do członków zespołu. Nadal można utworzyć zespół z innymi awatarami w obszarach publicznych. Dodanie członków do zespołu spoza instancji publicznej nie pozwoli im przyłączyć się do bieżącej instancji.

Wprowadzono nową serię planów budowy dla komponentów. Celem tych planów jest wyszukanie i znajdowanie nowych planów. Komponenty wykonane z nich są używane tylko w tej serii projektów i nie zostaną uwzględnione w żadnych innych dokumentach. Te plany są dostępne na wszystkich planetach.

Wprowadzono dwie nowe serie limitowanych (L) planów na nową (L) broń. Te plany są dostępne na wszystkich planetach.

Dodano wzmacniacze Mindforce.
 


Znane problemy

Efekt Lifesteal na "Modified Restoration Chip" nie działa. Zostanie to poprawione w przyszłej aktualizacji.

Nie można użyć kilku materiałów eksploatacyjnych, takich jak Merry Mayhem Candy Canes i Halloween Candy Boxes. Zostanie to poprawione w przyszłej aktualizacji.

New ArMatrix stworzył broń BLP powodującą uszkodzenia od ognia zamiast kinetyczbych. Zostanie to również poprawione w przyszłej aktualizacji.

Źródło: https://account.entropiauniverse.com/ne ... /?ccode=efpl
mixer70
Starszy Nadszyszkownik

Awatar użytkownika

Offline
 
Posty: 336
Dołączenie: 25 Lut 2010 17:37
Punkty: 686
Nazwa Avatara: mixer70
Society: entropiaforum.pl
Nr GG: 1348767

Powróć do MindArk - Nowości, aktualizacje

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości

Strona głównaZespółUsuń cookies utworzone przez forum • Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
cron