zaawansowane >>
Zaloguj się
FORUM

Aktualizacja EU do wersji 17

Oficjalne informacje MindArk-u
AUTOR

Wysłany: 03 Gru 2019 21:37

Platforma

W tej wersji wprowadzono gruntowną poprawę silnika graficznego klienta Entropia Universe. Zaimplementowano DirectX 11, zapoznaj się z poniższymi zmianami i funkcjami.

Podczas gdy wiele obszarów i scen wykaże znaczną poprawę pod względem oświetlenia i realizmu, niektóre treści nie zostały jeszcze zoptymalizowane pod kątem nowego systemu, szczególnie treści Pplanet partnerskich. Nadchodzące aktualizacje będą oparte na dodatkach i możliwościach wprowadzonych w tej wersji

Te zmiany w silniku graficznym mogą powodować, że niektóre tekstury, elementy i obszary wyglądają nieco inaczej lub mogą powodować nieoczekiwane problemy graficzne. Zgłoś wszelkie problemy związane z grafiką, przesyłając zgłoszenie do pomocy technicznej w kategorii Techniczne -> Wideo i grafika.

Interfejs renderowania używa teraz Microsoft DirectX 11, który wymaga systemu Windows Vista lub nowszego. Windows XP nie jest już obsługiwany.

Obecnie Entropia Universe używa renderowania opartego na fizyce.

Fizycznie dokładne odwzorowanie blasku źródeł światła.

Korekcja gamma.

Filmowe tonowanie.

Poprawa systemów blasku i rozprzestrzeniania światła.

Przerobiono automatyczną ekspozycję kamery.

Poprawione cieniowanie dla roślinności, wody, szkła, skóry i włosów.

Suwak Jasność stosuje teraz jasność przed mapowaniem tonów.

Suwak kontrastu został usunięty z menu opcji.

Tryb pełnoekranowy jest teraz zawsze wyświetlany na pełnym ekranie.

Nowa biblioteka VR została dodana do Biblioteki akcji, która uruchamia wirtualną rzeczywistość dla Oculus Rift. (Pamiętaj, że ten system jest nadal w fazie eksperymentalnej i nie jest w pełni obsługiwany).

Aby uniknąć problemów, ustawienia grafiki są resetowane do domyślnych podczas aktualizacji, pamiętaj, aby wybrać preferowane ustawienia po zalogowaniu



Nowe funkcje

Wzmacniacze (enhancers) wstawiane do imitowanych przedmiotów (L) będą się teraz znacznie rzadziej niszczyć.

100% wartości TT wzmacniaczy jest teraz zwracane w postaci odłamków (shrapnel), gdy wzmacniacz się zepsuje.

Zwiększenie poziomu przedmiotu podczas procesu ulepszenia nie jest już zależne od profesji ulepszenia poziomu. Wszystkie próby podniesienia poziomów będą się teraz automatycznie kończyć sukcesem.

100% wartości TT składników wymaganych do zwiększenia Poziomu przedmiotu jest teraz zawsze zwracane, w postaci szrapnela (żaden z wymaganych składników nie jest zwracany).

Drugie miejsce po przecinku zostało dodane do poziomów poziomów przedmiotu. Do wszystkich istniejących pozycji dodano 9 w drugim miejscu po przecinku. Na przykład przedmiot, który miał poziom poziomu 3,9, będzie miał teraz poziom poziomu 3,99.

Przeciąganie przedmiotów z ekwipunku do interfejsu ulepszenia nie jest już konieczne. Przedmioty z ekwipunku awatara, a także z otwartego terminala magazynowego zostaną automatycznie użyte w interfejsie ulepszenia poziomu. Przedmioty w pojemnikach, zapasach pojazdów itp. Nie będą jednak używane.

Możliwe jest teraz zwiększenie poziomu przedmiotu w magazynie.

Możliwe do zniszczenia przedmioty środowiskowe zapewniają teraz łupy w postaci odłamków. Przedmioty wybuchowe, które powodują obrażenia u pobliskich stworzeń, podnoszą wartość łupu uszkodzonego stworzenia.

Bieżąca wartość dołączonych załączników w terminalu handlowym jest teraz wyświetlana w informacjach o etykietce przedmiotu podstawowego.

Dla lepszej widoczności, typowe komunikaty ostrzegawcze są teraz wyświetlane na środku ekranu, a nie w oknie czatu.

Można teraz „chronić” przedmioty i załączniki, które można wyposażyć, zapobiegając ich przypadkowej sprzedaży, upuszczeniu, wystawieniu na aukcję, wymianie z NPC lub sprzedaży w terminalu handlowym. Aby chronić element, przełącz ikonę „Chroń element” w panelu Informacje o przedmiocie. Chronione elementy będą wyświetlać „P” na pasku stanu ikony elementu.

Można teraz dołączać i usuwać załączniki i elementy ulepszające do / z przedmiotów bez usuwania wyposażenia podstawowego.

Nazwa wyposażonej broni i narzędzi o stanie poniżej 10% jest teraz wyświetlana na żółto.

Podczas przeglądania tablic wyników nazwa aktualnie wyświetlanego awatara jest podświetlona na pomarańczowo .

Zamówienia kupna dodano do giełdy Entropia (wcześniej „Centrum udostępniania”). Zamówienia kupna zawsze najpierw odpowiadają najniższej dostępnej cenie. Zamówienia kupowania będą najpierw zaczynały realizację do starszych zamówień sprzedaży, jeśli istnieje wiele zamówień sprzedaży o tej samej cenie. Zamówienia kupna mogą pasować do kwalifikujących się zamówień sprzedaży, niezależnie od pozostałej ilości zamówienia.

Dodano wykresy historii rynku do Entropia Exchange

Dodano kartę Transakcje do widoku Entropia Exchange -> Holdings, który wyświetla historię transakcji na akcjach i wypłat przychodów. Kliknij dwukrotnie nazwę firmy, aby wyświetlić historię.



Zmiany

Nazwa Centrum udostępniania została zmieniona na Entropia Exchange i można uzyskać do niego dostęp, klikając prawym przyciskiem myszy kartę PED lub za pośrednictwem Biblioteki akcji.

Wartości łupów z Global i Hall of Fame nie wyświetlają już miejsc po przecinku.

Możliwe jest teraz przełączanie wyświetlania prywatnych wiadomości na głównej karcie czatu.

Ślady dymu zostały usunięte z kosmosu.

Istoty zabite przez zautomatyzowane wieżyczki, utopione lub usunięte przez system, w razie potrzeby zwrócą łupy w postaci odłamków.

Ikona ulepszenia poziomu jest teraz wyświetlana w panelu Informacje o przedmiocie tylko wtedy, gdy element może być ulepszany.

Można teraz zadawać i otrzymywać obrażenia o wartości mniejszej niż 1.

Dodano efekty wizualne i dźwiękowe do Kodeksu, gdy zdobywa się nową rangę.

Poprawiono wyświetlanie informacji na globalnej liście wydarzeń.

Dodano ikony i poprawiono wyświetlanie powiadomień w Kodeksie.

Poprawiono informacje w podpowiedziach ikon bibliotek akcji.

Ceny i znaczniki są teraz wyświetlane w etykiecie narzędzi, gdy najedziesz myszką na przedmioty w sklepie lub sklepie.

Efekty obrażeń w czasie nie powodują już błyskania stworzeń ani celownika.

Umiejętności ulepszenia poziomu nie są już zdobywane podczas zwiększania poziomu przedmiotu.

Animacja bezpiecznego przylotu została usunięta.



Naprawiono problemy

Naprawiono problem powodujący nieoczekiwane wyniki podczas korzystania z opcji sortowania w Kodeksie.

Naprawiono problem, który powodował, że zakładki wiadomości nie były właściwie podświetlane po otrzymaniu wiadomości prywatnej.

Naprawiono błąd, który uniemożliwiał prawidłowe aktualizowanie celownika po wejściu do statku-matki.

Naprawiono błąd powodujący nieoczekiwane usuwanie awatarów z dynamicznych instancji Mayhem w niektórych sytuacjach.



Znane problemy

Awatary czasami świecą nieoczekiwanie po otrzymaniu wzmocnienia umiejętności. Przejście do trybu pierwszej osoby i powrót do trzeciej osoby to naprawi.

Niektóre modelowane elementy terenu wyświetlają nieoczekiwane jasne granice między szczegółowymi teksturami.

Tekstura wypolerowanego chromu nie wyświetla się poprawnie.

Nagrody w kodeksie można wybrać tylko podczas otwierania interfejsu Kodeksu za pomocą ikony akcji Kodeksu.

Efekt „współczynników wzrostu poziomu” nie działa obecnie zgodnie z przeznaczeniem w przypadku zmian poziomów.

Podczas dodawania załącznika do wyposażonego przedmiotu z innym już zamocowanym (np. Luneta + celownik laserowy) efekt dodatkowego mocowania (laser) nie jest stosowany, dopóki przedmiot nie zostanie ponownie wyposażony.

Nie można odebrać nagrody Kodeksu, ale postęp nie jest tracony.

Źródło: https://account.entropiauniverse.com/ne ... /?ccode=efpl
mixer70
Starszy Nadszyszkownik

Awatar użytkownika

Offline
 
Posty: 342
Dołączenie: 25 Lut 2010 17:37
Punkty: 698
Nazwa Avatara: mixer70
Society: entropiaforum.pl
Nr GG: 1348767

Powróć do MindArk - Nowości, aktualizacje

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości

Strona głównaZespółUsuń cookies utworzone przez forum • Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
cron